Reklamtion & Felanmälan blankett

Reklamation & Felanmälan

Information

Det är viktig att alla uppgifter är ifyllda för att vi ska kunna hantera ditt ärende.

Normalt reklamationstid för återkoppling från Fixofix AB är ca. 1 vecka.

Du måste vara inloggad på Fixofix hemsida för att kunna fylla i blanketten. 

Har du inte skapat ett konto, så gör du detta enkelt på våra hemsida. 

Vi hanterar endast reklamationer och felanmälan skriftligt. 

Vi hanterar ärende i tur ordning, men undantag om vi anser att ett ärende är akut, ex: läckage eller drift stopp.

Har du lämnat in en reklamation eller felanmälan och vi skickar ut till dig en montör, men det visar sig att ditt problem har inget med våra installation att göra, så kommer du att bli debiterad för detta besök.

Du måste vara inloggad för att kunna fylla i formulären. Har du inte skapat ett konto, Vänligen gör det.